13.07.2016.

[9:09] Lēnām jau ceļos augšā. Vispār jau biju pamodusies uz kādiem pieciem, bet protams, var jau pagulēt vēl ilgāk. ;D Tāpat kā tagad to vēlētos. Iešu taisīt brokastis. Noteikti atkal skatīšos video.

[9:39] Es vēljoprojām nevaru izlīst no gultas. Visādas domas pa galvu maisās un beidzot to pārtrauc vēdera rūkšana. Jāiet ēst.

[9:50] Atkal jāēd cīsiņi, bet man viņi vēl neapnīk. ;D Un vēl piparmētru tējiņa. Pirmīt vēl apēdu maizīti ar svaigo sieru, nu to smērējamo. Tagad tikai jāgaida kad cīsiņi izvārīsies.

[11:28] Nu kaut ko ieēdusi esmu. Jau kādu laiciņu skatos video. Hm, nezinu ko pēc tam darīšu. Iespējams gulēšu gultā un scrollošu telefonu. ;D Ak jā, aiz gara laika nedaudz uzkrāsojos, kapēc gan ne. ;D

[13:17] Tā viena nogulētā stundiņa kaut ko tomēr līdzēja, jūtos nedaudz labāk. Bet mani piecēla Mariss (ex) un vēlējās satikties un parunāties. Ne velti tad es pirmīt krāsojos, haha. (bet ne jau priekš viņa) Tagad tik domāju ko vilkt. Itkā ir 25 grādi laukā, baigi negribas arī saģērbties.

[14:35] Es taču zināju, ka kādai jaunai ziņai pie manis jānonāk. Piezvanīja tetovētājs un teica, ka vajadzētu sarunāt konsultāciju kas un kā viss notiksies. Tagad tik jādomā kurā dienā tas varētu būt.

[21:52] Pavisam aizmirsu, ka bija kaut kas jāraksta. Nu satikos ar Marisu, gribēja mani tikai redzēt un tāpat satikt, izrādās vēl neliela mīlestības deva pret mani viņam vēl ir. Jauki, bet es vispār cenšos pret viņu jūtas nemeklēt. Gribu aizmirst pagātni, bet ĻOTI grūti. Kā nekā tie bija 5 gadi. Nezinu kā vēl tas turpināsies, bet dzīvošu mirklī. 🙂 Nu tad vēlāk kad atgriezos mājās, bija jāpalīdz remontēt lielo istabu – griezu mazos gabalus virs logiem utt. Tad jau arī uzreiz skatījos seriālu “Viņas melo labāk”. Izmazgāju matus. Pačekoju, kas jauns sociālajos tīklos. Un laikam pirmīt neminēju, ka sarunāju ar Artūru (tetovētāju) tikties 1.augustā un sākt tetovēt. Sooo excited!! Taka jā. Gaidu kad pa televizoru sāksies filma. Lai gan daudz vēl nav atlicis. Gribēju vēl vienu video noskatīties.

Leave a Reply

