07.02.2016. (0:44) svētdiena

Tagad virsrakstā rakstīšu arī dienu un laiku cikos es rakstu šo dienasgrāmatu.

Man šogad būs vislabākā dāvana, kādu jebkad būšu saņēmusi. Nē, tas nav nekas taustāms. Mans raušuks atlidos uz vienu nedēļu uz Latviju!!! Tas sanāk tieši uz manu dzimšanas dienu!!! Tik foršiii. Šodien (nu tehniski vakar) viņš nopirka biļetes. Pats nespēj noticēt, ka tā izdarījis, haha, bet es tik priecājos. 🙂

Pirmdien būs jau Latvijā, bet sanāk ka jau otrdien būs Priekulē. Tātad mēs satiksimies tieši manā dzimšanas dienā. Ah, ko vēl es varētu vēlēties. (Nu itkā daudz ko, bet man uz šo brīdi vairs nekas nav vajadzīgs.)

Visu laiku domāju un nespēju sagaidīt, kad viņu satikšu. :))

Zinu, ka atkal būs sāpīgi viņu palaist atpakaļ uz Angliju. Bet ja jau tā izdomājis. Jo viņam tā nedēļa sanāk kā īstās brīvdienas, tad kāpēc gan neatlidot uz Latviju, heh. 🙂

Lābi. Tad jau līdz citai reizei. 🙂1ae58efd51eb2546b914a389594bbbb9

Leave a Reply

